Vládu přebírá ultrafialová!

Vládu přebírá ultrafialová!


Institut barev Pantone, instituce zabývající se výzkumem, komunikací a psychologií barev, každoročně vybírá barvu roku, která bude symbolizovat následující období. Podle výkonné ředitelky Pantone, Leatrice Eiseman, je barva roka 2018 výstižným zosobněním současné nálady světa, zvlášť jeho potřeby objevovat inovativní řešení a technologický růst. Fialová s modravým podtónem je futuristická a imaginativní. Skrývá v sobě mystérium celého vesmíru.

Zatím co se minulý rok nesl v trojici charakteristik – sebevědomí, pokoj a pohodlí, tento rok je nahradí spříznění, konektivita a upřímnost. Vláda trávově zelené, oficiální barvy roku 2017, skončila. Pomyslné žezlo převzal provokativnější barevný tón – ultrafialová. Symbolizuje originalitu, tvořivost, vizionářství a duchovno.

Je jen na vás, jak se s barvou roku popasujete. Těch barevných tónu je hned několik, každý si v nich najde to své. Nemusíte se děsit a podléhat vlivu módního diktátu. Vyberte jen to, co vás vystihuje a lahodí vašemu oku. Jen tak se budete cítit skvěle. Fialová se vděčně kombinuje s neutrálními světlými barvami jako je béžová, vanilková, či tóny bíle kávy. Často se využívá v „colour blockingu“ tzn. kombinování výrazných barev. V tomto případě krásně vynikne v kombinaci s oranžovou, hořčicovou žlutou nebo korálovou červenou.

Fialová potlačí apetit, proto je to skvělá volba pro trendy kuchyňské doplňky, které pořídíte v obchodě Le Creuset. Skvěle se bude vyjímat i na bytových doplňcích, které vždy najděte v obchodě Tchibo. A pokud se rádi odlišujete a vystupujete z davu, určitě si vyberete ze široké nabídky obchodů Kipling, Samsonite a dalších. Módní kousky najdete například v obchodech značek Versace Jeans, United Colors of Benetton, Geox, La Martina či Nautica.

Ať už hledáte trendy záležitosti nebo univerzální, tradiční, a hlavně kvalitní produkty třeba i v barvě roku, inspirujte se v největším outletovém centru Fashion Arena Prague Outlet, který Vám nabízí více než 200 kvalitních tuzemských a zahraničních módních značek vždy o 30 až 70 % výhodněji 7 dní v týdnu. Otevřeno je denně od 10:00 do 20:00.

Versace Jeans

Skládaná sukně

 

Původní cena: 9 590,- Kč

Outletová cena: 4 795,- Kč

Sleva: 50%

 
United Colors of Benetton

Dámsky svetr

Původní cena: 1 499,- Kč

Outletová cena: 629,- Kč

Sleva: 58%

 
Geox

Balerínky

Původní cena: 2 790,- Kč

Outletová cena: 837,- Kč

Sleva: 70%

 
Nautica

Dámská vesta

Původní cena: 4 999,- Kč

Outletová cena: 1 499,- Kč

Sleva: 70%

 

 
La Martina

Pánská polo košile

Původní cena: 6 699,- Kč

Outletová cena: 3 349,- Kč

Sleva: 50%

 
United Colors of Benetton

Dámský kabát

Původní cena: 4 999,- Kč

Outletová cena: 2 099,- Kč

Sleva: 58%

 

Stáhnout tiskovou zprávu

Mohlo by vás zajímat

Hurá na hory!

Hurá na hory!


Hurá na hory!

Ať už pojedete do italských Dolomit, slovenských Tater, do zasněžených Beskyd či Špindlerova Mlýna, kamkoli se vypravíte za zimními radovánkami, nezapomínejte na styl či eleganci a v případě zimy i na praktičnost. Zkontrolujte si své vybavení, dokupte, co nemáte, obměňte, co vás už nebaví a...

Fashion Arena Prague Outlet odstartovala kampaň Hurá na hory

Fashion Arena Prague Outlet odstartovala kampaň Hurá na hory


Fashion Arena Prague Outlet odstartovala kampaň Hurá na hory

Největší outletové centrum v České republice Fashion Arena Prague Outlet i letos ve dnech od 12. – 18. ledna opakuje mimořádnou akci „Hurá na Hory“, během nichž nabízí zimní oblečení a výbavu světových značek s extra slevami z outletových cen. Tuto prodejní akci podporuje komunikačními...

Rekordní rok pro Fashion Arena Prague Outlet: 2,7 milionu návštěvníků, tržby rostly o 19 %, průměrná útrata o 16 %, prodej zahraničním zákazníkům stoupá rychleji než v centru Prahy.

Rekordní rok pro Fashion Arena Prague Outlet: 2,7 milionu návštěvníků, tržby rostly o 19 %, průměrná útrata o 16 %, prodej zahraničním zákazníkům stoupá rychleji než v centru Prahy.


Rekordní rok pro Fashion Arena Prague Outlet: 2,7 milionu návštěvníků, tržby rostly o 19 %, průměrná útrata o 16 %, prodej zahraničním zákazníkům stoupá rychleji než v centru Prahy.

Fashion Arena Prague Outlet, největší outletové centrum v České republice, si k desátému výročí nadělilo hned čtyři skvělé dárky: rekordních 2,7 milionu návštěvníků, 19 % meziroční růst tržeb, 16 % růst průměrné útraty a zvýšení prodeje zahraničním zákazníkům ze zemí mimo EU o více než...