SodaStream má nové výrobníky i kampaň. Zákazníky chce vytrhnout ze stereotypu

SodaStream má nové výrobníky i kampaň. Zákazníky chce vytrhnout ze stereotypu

SodaStream je na českém trhu dlouhodobým lídrem v kategorii výrobníků perlivé vody a podle průzkumů vlastní tento přístroj už každá šestá česká domácnost. V květnu značka po 14 letech uvedla na trh úplně nové portfolio produktů, jejichž prostřednictvím chce řady svých zákazníků ještě rozšířit. Pomoct má i nová kampaň, která dává do popředí pozitivní emoce a zážitky. Kromě udržitelnosti tak k benefitům přípravy domácí perlivé vody SodaStream přidává i socializaci a příležitost vymanit se ze stereotypu a každodenní rutiny.

 

Víc pozitivních emocí

Neomezené a zároveň udržitelné možnosti při přípravě perlivých nápojů? SodaStream chce být pro své zákazníky více než jen funkční volbou, díky níž mohou pomáhat planetě přímo z pohodlí domova. Nová kampaň SodaStream a televizní spot s claimem „Objevte svoje vlastní perlivé osvěžení!“ je motivuje k sebevyjádření, kreativitě a socializaci. Ambicí značky je posunout vztah se zákazníkem do osobnější roviny, a to na bázi pozitivních zážitků a emocí. „Nová generace výrobníků perlivé vody má punc udržitelnosti, modernosti a prémiové kvality. Zároveň však chceme našim zákazníkům připomenout, že SodaStream není jen elegantní způsob, jak se vyhnout tunám plastového odpadu z jednorázových lahví. Je to originální životní styl, který je udržitelný, ale zároveň pestrý, stejně jako možnosti pitného režimu, které jim SodaStream nabízí,“ vysvětluje Martin Michelík, marketingový manažer SodaStream Česká republika, a pokračuje. „Věříme, že právě toto je cesta, jak se přiblížit i k mladší generaci, která si vztah ke značce často vytváří na základě pozitivní emoční vazby.“

 

Blíže k přírodě i lidem

Kampaň je součástí nové strategie SodaStream „Push for Better“, která ukazuje, jak malé změny v chování jednotlivců mohou vyvolat proud pozitivních změn s efektem pro celou planetu. Rozhodnutí pro změnu k lepšímu však podle SodaStream působí pozitivně i na samotného jednotlivce. Ten se přechodem na domácí přípravu perlivé vody může vymanit ze stereotypních vzorců chování a zároveň si otevřít prostor pro seberealizaci i příjemné chvíle ve společnosti přátel či rodiny. „Kampaň přichází v čase, kdy jsou pozitivní emoce a socializace cennější než kdykoli předtím. Jsem přesvědčený, že tento aspekt bude ve spotřebitelském chování sehrávat stále významnější roli,“ dodává M. Michelík.

 

Na všechny obrazovky

S novou kampaní míří SodaStream na televizní i digitální obrazovky. Kromě TV spotu, který bude postupně nasazený ve dvou různých stopážích, podpoří SodaStream svoji komunikaci v televizním prostoru i sponzorskými odkazy. V online prostoru a na sociálních sítích chce značka intenzivně komunikovat i dalšími videospoty a vizuály. Dlouhodobou 360° marketingovou kampaň doplní rádiová kampaň, PR aktivity, influencerské spolupráce a retailová podpora v off-trade.

 

Vizitka kampaně:

Název kampaně: „Objevte svoje vlastní perlivé osvěžení!“

Produkt: výrobníky SodaStream ART, DUO a TERRA

Termín nasazení: 1. 6. 2023

Média: TV (Prima Media Group, Česká televize), rádio (Evropa 2, Hitrádio, Blaník, RU Creative), online, offline

TV spot:

 

Stáhnout klip Stáhnout tiskovou zprávu

 

Mohlo by vás zajímat

Pomerančová klasika je zpátky ve hře! Tyhle letní drinky si zamilujete.

Pomerančová klasika je zpátky ve hře! Tyhle letní drinky si zamilujete.


Pomerančová klasika je zpátky ve hře! Tyhle letní drinky si zamilujete.

Léto patří slunci, pohodě a perlivým drinkům! Co ale dělat, když se vám nechce tahat balíky limonád z obchodu? Odpovědí jsou perlivé drinky namíchané přesně podle vlastní chuti a přímo v pohodlí domova. Znáte ten moment, kdy venku panuje horké počasí, led ve sklenici taje rychleji než plány...

Termolahev Fizz & Go COOL: must-have tohoto léta!

Termolahev Fizz & Go COOL: must-have tohoto léta!


Termolahev Fizz & Go COOL: must-have tohoto léta!

Milujete bublinky? Aby vaše perlivé nápoje neztratily osvěžující jiskru ani během horkých letních dnů, přichází SodaStream s novinkou, na kterou se můžete spolehnout. Termolahev Fizz & Go COOL splní všechna očekávání – je kompatibilní s výrobníky perlivé vody, udrží nápoj chladný až 12 hodin...

Léto v Portu 1560 zaměstná všechny vaše smysly!

Léto v Portu 1560 zaměstná všechny vaše smysly!


Léto v Portu 1560 zaměstná všechny vaše smysly!

Objevte perlu Jižních Čech trochu jinak! Ponořte se do centra dění v Portu 1560, jeho areál během léta ožívá naplno. Od června do září je pro vás připravena série živých koncertů, přehlídka umění výtvarného i kulinářského. Jedinečnou atmosférou vás okouzlí nově zrekonstruované historické budovy...