Sage bude propagovat prémiové grily v TV kampani
Značka chce zdůraznit, že grilování je víc než vaření – jedná se o symfonii chutí a vůní!
Značka Sage přichází s letní televizní kampaní na gril. Spot bude v srpnu na TV Nova a stanicích Prima Group poukazovat na akční cenu grilů Sage a zdůrazňovat skutečnost, že grilování je víc než jen příprava jídla.
Televizní kampaň odstartuje 8. srpna a poběží 10 dní s rovnoměrným rozložením mezi stanice TV Nova (50 %) a PRIMA Group (50 %). Délka spotu je 15 sekund a ústřední téma představuje zážitek z grilování. Účelem televizní kampaně, která promuje chytrý BBQ gril se sondou BGR840, je zviditelnit právě probíhající akce a onlinové kampaně na Sage grily. Lukáš Toula, produktový manažer značky Sage ze společnosti FAST ČR, vysvětluje: „Chtěli bychom divákům přiblížit grily značky Sage, které vynikají vysokou kvalitou, jednoduchou obslužností a designovým vzhledem. S jejich využitím uživatelé snadno docílí vynikajícího výsledku, který bude dokonalou symfonií chutě, vůně a vizuálního efektu. Grilování je zkrátka vášeň a věříme, že reklamy se budou našim stávajícím i potenciálním zákazníkům líbit.“
Scénář pro spot připravila distribuční společnost FAST ČR, která Sage zastupuje exkluzivně na českém, slovenském, maďarském a polském trhu. Reklamní spot je dílem produkční společnosti Filmprojekt. Vizuální koncept vychází z claimu „Master Every Moment“, který vystihuje dlouholeté snažení prémiové značky Sage o povýšení gastronomie na vyšší, až uměleckou úroveň. Právě z důvodu umocnění uměleckého a vizuálního dojmu je reklamní spot podbarven tóny sborového zpěvu.
Stáhnout tiskovou zprávu
Sage - TV spot TZM