Karlovarské ohlédnutí s oficiálním šampaňským 54. ročníku KVIFF Moët & Chandon

Karlovarské ohlédnutí s oficiálním šampaňským 54. ročníku KVIFF Moët & Chandon

Oficiální šampaňské 54. Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, Moët & Chandon, přineslo i letos do festivalového života tradiční rituál hollywoodských hvězd. Oblíbená filantropická iniciativa „Toast for a Cause,“ tedy „Přípitek pro dobrou věc“ byla tentokrát výzvou na podporu obecně prospěšné společnosti Hledáme rodiče. Spolu s prezidentem festivalu Jiřím Bartoškou a Jitkou Schneiderovou, herečkou a patronkou této neziskové organizace, se zahajovacího přípitku zúčastnila řada známých osobností. Na dobrou věc mohl po vzoru slavných přispět každý host festivalu, který se zastavil na sklenku v Moët 1869 Garden na terase Grandhotelu Pupp. Pozorností věnovanou této aktivitě, respektive svým podpisem lahve Moët Impérial přispěly také české i zahraniční hvězdy festivalu. Hodnotu lahve pak ještě zvýšila italská klenotnická značka Gismondi 1754, která ji pro letošní ročník speciálně ozdobila. Každý přípitek, každý podpis pak vyvážila značka Moët & Chandon financemi a společně s částkou získanou od nového majitele rituální podpisové lahve pomohla přispět na činnost neziskové organizace Hledáme rodiče úctyhodnou sumou 600 000 Kč.

Filantropický přípitek

„Přípitek pro dobrou věc“ je již tradičním rituálem. Jedná se o oblíbenou iniciativu, kterou do karlovarského festivalového života přináší oficiální šampaňské festivalu – Moët & Chandon. Za každou slavnou osobnost, která se zúčastnila a připila na zdraví a slávu karlovarskému festivalu, přispěl Moët finanční částkou 5 000 Kč neziskové organizaci Hledáme rodiče, jejíž patronkou je od počátku herečka Jitka Schneiderová. Jedná se o nadaci zaměřenou na dlouhodobou podporu rodiny, ať už té původní – biologické nebo náhradní – pěstounské. Důležitým faktorem je vzdělávání v této oblasti, které je cíleno na širokou veřejnost, ale i na samotné pěstouny a děti v pěstounské péči. Hledáme rodiče má pomoci najít v České republice dostatek pěstounů, kteří budou schopni poskytnout péči a domov dětem, které ze závažných důvodů nemohou vyrůstat ve své původní rodině. Na dobrý účel přispěl také každý, kdo si zakoupil elegantní lahvičku Moët Mini. Za každou zakoupenou lahvičku věnovala společnost Moët & Chandon 54 Kč. Částka je symbolická, každý rok stoupá a odpovídá počtu ročníků Mezinárodního filmového festivalu. „Velké poděkování patří všem, kteří si dorazili připít mini lahvičkou do Moët 1869 Garden a podpořili tak dobrou věc,“ říká Jan Kotúč, Country Manager společnosti Moët Hennessy Czech Republic, a dodává: „Jsme velmi potěšeni, že spolu s námi věnovaly pozornost podpoře těch, kterých se problematika a osvěta pěstounské péče dotýká, i hvězdy letošního ročníku KVIFF.“ Značka Moët & Chandon tak mohla přispět na dobrou věc – neziskovou organizaci Hledáme rodiče úctyhodnou sumou 250 000 Kč.  

Lahev s podpisy hvězd

Letošní podpisová lahev byla navíc výjimečně dekorovaná italskou značkou Gismondi 1754. Toto speciální „vyšperkování“ podtrhuje jedinečné 150leté výročí šampaňského Moët Impérial. Vyšperkování lahve se zhostil sám Massimo Gismondi, generální ředitel a kreativní duše italské klenotnické firmy Gismondi 1754. K tomuto účelu využil kolekce šperků s růžovými safíry a názvem ERA a její výběr a vzhled vysvětluje takto: „Hledal jsem symbol, který by v klenotu sdělil důležitou osobní hodnotu mé rodiny. Můj jedenáctiletý syn mi připomněl, že v mytologii je Hera ochránkyní rodiny a páv je pro ni nejposvátnějším zvířetem, proto se stal inspirací pro tuto kolekci.“  Lahev je výjimečná nejen svým objemem, vyšperkovaným vzhledem, ale i podpisy, kterými se na ni zvěčnily největší hvězdy letošního festivalu. Ty české jako sám ředitel festivalu Jiří Bartoška, režisér Juraj Jakubisko, Jiří Suchý a jiné neméně slavné, stejně jako ty mezinárodní – americká super star Julianne Moore, režisér Bart Freundlich, herci Billy Crudup, Casey Affleck, Kara Hayward, Liana Libereto nebo hvězda závěrečného ceremoniálu Patricia Clarkson a mnoho dalších. Ikonická podpisová lahev, kterou každý rok poctí svými podpisy festivalové hvězdy, našla svého majitele, donátora již začátkem festivalu.

Moët Impérial jen pro vás

Jako poděkování za přízeň, která trvá již 150 let, přinesl Moët & Chandon exkluzivní možnost upravit si lahev Moët Impérial individuálně dle svého přání pomocí tzv. personification machine. Tento přístroj umožňuje vepsat na lahev krátký vzkaz nebo vyznání. Návštěvníci 54. ročníku karlovarského filmového festivalu měli možnost si svou lahev oficiálního šampaňského takto nechat dle svého přání dotvořit v Moët 1869 Garden, na terase Grandhotelu Pupp.

Moët party

Ke karlovarskému festivalu neodmyslitelně patří i Moët party. Ta letošní se nesla v duch oslav 150. výročí ikonického šampaňského určeného pro všechny nezapomenutelné životní okamžiky. Před 150 lety, v roce 1869 ve městečku Épernay v kraji Champagne, totiž toto dnes již ikonické, neročníkové šampaňské spatřilo světlo světa. Od té doby se stalo nedílnou součástí svátečních momentů a oslav, stejně jako hrdým partnerem většiny událostí filmového světa a ceremonií na červeném koberci. Tématem letošního roku byla oslava ikonického šampaňského Moët Impérial. Partnerem celé party se stala jedna z nejstarších šperkařských rodin na světě italská značka Gismondi 1754, jejíž šperky ozdobily večerní toalety některých přítomných dam.  

Moët & Chandon se stalo filmovým šampaňským od samého počátku existence Hollywoodu, značkou, která od třicátých let podpořila více než stovky filmů. Po téměř dvě desetiletí je toto nejoblíbenější šampaňské na světě také oficiálním šampaňským již zmíněných cen Zlaté glóby a filmových Oscarů. Moët & Chandon založil tradici červeného koberce ve světě kinematografie a nechybí při celosvětově významných filmových premiérách a mezinárodních filmových festivalech v Berlíně, Benátkách a San Sebastianu. V České republice je nerozlučně spjato například právě s Mezinárodním filmovým festivalem Karlovy Vary.

 

Stáhnout tiskovou zprávu

Mohlo by vás zajímat

RŮŽOVÉ ŠAMPAŇSKÉ ZAŽÍVÁ RENESANCI

RŮŽOVÉ ŠAMPAŇSKÉ ZAŽÍVÁ RENESANCI


RŮŽOVÉ ŠAMPAŇSKÉ ZAŽÍVÁ RENESANCI

Celosvětově jsou prodeje růžového šampaňského na vzestupu. Za jejich úspěchem nestojí ženy, jak by se mohlo podle zářivé barvy zdát, ale překvapivě gurmáni z řad mužů. Je to dáno výrazným chuťovým profilem růžových šampaňských, který konvenuje spíše mužským preferencím a lépe se hodí k...

Autorem limitované edice Dom Pérignon je Lenny Kravitz

Autorem limitované edice Dom Pérignon je Lenny Kravitz


Autorem limitované edice Dom Pérignon je Lenny Kravitz

Dom Pérignon vždy přitahoval výrazné osobnosti. To dokládá i jeho spojení s Lenny Kravitzem – umělcem a tvůrcem, kterému vlastní kreativita umožňuje překonávat hranice disciplín a naplno se zabývat hudbou, designem, focením i natáčením filmů. V roce 2018 ho jeho tvůrčí osobnost...

Šampaňské víno Krug a paprika: překvapivé spojení esencí chuti

Šampaňské víno Krug a paprika: překvapivé spojení esencí chuti


Šampaňské víno Krug a paprika: překvapivé spojení esencí chuti

Šampaňské víno Krug je považováno za nejvšestrannější. Jeho bohatá komplexní chuť umožňuje naplno rozvinout jedinečné aromatické a chuťové vjemy z každého pokrmu, ke kterému je podáváno. I proto oslovuje šampaňský dům Krug každoročně vybrané šéfkuchaře z celého světa, aby za pomoci...