Autorem limitované edice Dom Pérignon je Lenny Kravitz

Autorem limitované edice Dom Pérignon je Lenny Kravitz

Dom Pérignon vždy přitahoval výrazné osobnosti. To dokládá i jeho spojení s Lenny Kravitzem – umělcem a tvůrcem, kterému vlastní kreativita umožňuje překonávat hranice disciplín a naplno se zabývat hudbou, designem, focením i natáčením filmů. V roce 2018 ho jeho tvůrčí osobnost katapultovala zároveň do pozice kreativního ředitele Dom Pérignon, role fotografa reklamní kampaně značky i autora světové putovní výstavy fotografií Assemblage. Inspirován jedinečnou atmosférou ochutnávek šampaňského Dom Pérignon, vytvořil Lenny pro rok 2019 ve svém kreativním studiu Kravitz Design tři nové limitované edice této značky. Pro její milovníky či zájemce hledající nevšední dárek pro výjimečnou příležitost budou k dispozici od října.

„Cítím se být součástí rodiny Dom Pérignon a mám to štěstí, že jsem se mohl podílet na vyprávění jeho nové historie,“ říká ke spolupráci Lenny Kravitz. Jím navržený originální design je oslavou vášně pro tvůrčí proces, respektive vášně pro tuto značku, je příležitostí k výjimečnému setkání nad sklenkou Dom Pérignon. Stačí si jen vybrat jednu z nabízených variant:

 

Dárkové balení limitované edice – 75 Cl Box

Lahev Dom Pérignon je již sama o sobě designovou legendou. Lenny Kravitz vyzdobil slavnou etiketu ve tvaru štítu vzorem zlatnických úderů kladiva do jeho povrchu. Vzor s nápaditou patinou propůjčuje etiketě moderní vzhled. Limitované edice Vintage 2008 a Rosé Vintage 2006 budou ke koupi s tímto výjimečně zpracovaným štítem.

Doporučená prodejní cena od 4550.-

 

Dekorativní balení se svícny – 150 Cl Box

Rituály jsou o auře kolem nich, proto Lenny Kravitz vytvořil speciální balení pro Magnum lahev legendárního ročníku Vintage 2008. To se po otevření promění ve zdobný svícen, aby rituál servírování Dom Pérignon mohl být dokončen. Tento „mírně brutalistní“ kus je vyváženou harmonií ženského a mužského principu. Sametový povrch pouzdra inspirovaný hadí kůží doplňuje tradiční etiketa lahve ve tvaru štítu, pro speciální edici s tepáním opracovaného ušlechtilého kovu.

Doporučená prodejní cena 61750,-

K dostání ve specializovaných prodejnách a e-shopech nebo přímo u společnosti Moet Hennessy Czech Republic.

„Chtěl jsem vytvořit něco, co by dále pozdvihlo rituál připíjení s Dom Pérignon a přivádělo lidi blíž k sobě,“ popisuje zážitek vychutnávacího rituálu šampaňského Dom Pérignon tvůrce limitované edice Lenny Kravitz.

 

Stáhnout tiskovou zprávu

Mohlo by vás zajímat

RŮŽOVÉ ŠAMPAŇSKÉ ZAŽÍVÁ RENESANCI

RŮŽOVÉ ŠAMPAŇSKÉ ZAŽÍVÁ RENESANCI


RŮŽOVÉ ŠAMPAŇSKÉ ZAŽÍVÁ RENESANCI

Celosvětově jsou prodeje růžového šampaňského na vzestupu. Za jejich úspěchem nestojí ženy, jak by se mohlo podle zářivé barvy zdát, ale překvapivě gurmáni z řad mužů. Je to dáno výrazným chuťovým profilem růžových šampaňských, který konvenuje spíše mužským preferencím a lépe se hodí k...

Šampaňské víno Krug a paprika: překvapivé spojení esencí chuti

Šampaňské víno Krug a paprika: překvapivé spojení esencí chuti


Šampaňské víno Krug a paprika: překvapivé spojení esencí chuti

Šampaňské víno Krug je považováno za nejvšestrannější. Jeho bohatá komplexní chuť umožňuje naplno rozvinout jedinečné aromatické a chuťové vjemy z každého pokrmu, ke kterému je podáváno. I proto oslovuje šampaňský dům Krug každoročně vybrané šéfkuchaře z celého světa, aby za pomoci...

Karlovarské ohlédnutí s oficiálním šampaňským 54. ročníku KVIFF Moët & Chandon

Karlovarské ohlédnutí s oficiálním šampaňským 54. ročníku KVIFF Moët & Chandon


Karlovarské ohlédnutí s oficiálním šampaňským 54. ročníku KVIFF Moët & Chandon

Oficiální šampaňské 54. Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, Moët & Chandon, přineslo i letos do festivalového života tradiční rituál hollywoodských hvězd. Oblíbená filantropická iniciativa „Toast for a Cause,“ tedy „Přípitek pro dobrou věc“ byla tentokrát výzvou na podporu obecně...